Συχνές ερωτήσεις
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
1. Πως δημιουργώ λογαριασμό?
Η δημιουργία λογαριασμού γίνεται ως εξής:
α) Επιλέγετε το πεδίο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
β) Στη νέα σελίδα που ανοίγει συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στη φόρμα Εγγραφή
γ) Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας επιλέγετε το κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ
δ) Αφού καταχωρήσετε τα στοιχεία σας θα λάβετε ένα e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει με το οποίο θα πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση του λογαριασμού σας.
2. Πως κάνω παραγγελία?
α) Επιλέξτε το προϊόν που επιθυμείτε στα διαθέσιμα χρώματα και μεγέθη
β) Επιλέγετε το πεδίο ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
γ) Αν δεν επιθυμείτε να προσθέσετε κάποιο επιπλέον προϊόν στις αγορές σας επιλέγετε το πεδίο ΚΑΛΑΘΙ στην επάνω δεξιά πλευρά της σελίδας
δ) Στη συνέχεια επιλέγετε το μπλε πεδίο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ
ε) Στη νέα σελίδα που ανοίγει, συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής, επιλέγετε τον τύπο του παραστατικού (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) και έπειτα το πεδίο ΕΠΟΜΕΝΟ
στ) Στην νέα σελίδα επιλέγετε έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής και επιλέγετε το πεδίο ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
ζ) Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία της υποβολής θα ανοίξει μια νέα σελίδα με τα στοιχεία της παραγγελία σας, η οποία θα αποσταλεί και με νέο e-mail στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
3. Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής?
Η πληρωμή των προϊόντων σας μπορεί να γίνει με δύο τρόπους :
α) Πληρωμή κατά την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας (μέθοδος αντικαταβολής).
Εξοφλείστε την παραγγελία σας με την παράδοση της, στο χώρο σας. Η μέθοδος της αντικαταβολής ισχύει για όλες τις πόλεις και στοιχίζει 1,50 ευρώ (το ποσό αυτό συμπεριλαμβάνει ΦΠΑ).
β) Χρέωση σε πιστωτική ή prepaid κάρτα (αποδεκτές κάρτες: Visa , Mastercard , Maestro & prepaid cards).
Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας πραγματοποιείται από την Τράπεζα Πειραιώς χρησιμοποιώντας τεχνολογία κρυπτογράφησης ssl, εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτη ασφάλεια της συναλλαγής σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Navy & Green. Η χρέωση πραγματοποιείται κατά την τιμολόγηση της παραγγελίας σας. Για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας η Navy & green δέχεται τις ακόλουθες κάρτες - Visa , Mastercard , Maestro & prepaid cards. Για το ποσό της παραγγελίας άνω των 120 ευρώ υποστηρίζουμε έως 4 δόσεις.
4. Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών?
Το κόστος των μεταφορικών επιβαρύνει τη Navy & Green.
5. Που μπορώ να απευθυνθώ σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου?
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους :
α) Μέσω τηλεφώνου στο 210-5711475 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 & Σάββατο 09:00-15:00).
β) Μέσω email στο info@adamakos.gr.
6. Ο Φ.Π.Α συμπεριλαμβάνετε στην τιμή?
Ο Φ.Π.Α των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ
1. Με ποιές μεταφορικές εταιρείες συνεργάζεστε?
Η Navy & Green συνεργάζεται με τις μεταφορικές Pack-Man, Speedex και Γενική Ταχυδρομική
2. Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου?
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail που επιβεβαιώνει την επιτυχημένη πραγματοποίηση της. Κατόπιν της εκτέλεσης της παραγγελίας σας, αποστέλλεται νέο ενημερωτικό e-mail όπου αναφέρεται ο αριθμός εντοπισμού του δέματος σας, εφόσον η αποστολή πραγματοποιείται με την SPEEDEX και μάλιστα ενημερώνεστε με μήνυμα από την εταιρεία ταχυμεταφορών για τις λεπτομέρειες παράδοσης του δέματός σας. Στην περίπτωση που η παραγγελία σας αποσταλεί με την εταιρεία ταχυμεταφορών Pack-Man ή Γενική Ταχυδρομική και για το οποίο ενημερώνεστε στο e-mail αποστολής της παραγγελίας σας, δεν υπάρχει αριθμός εντοπισμού, ωστόσο την ημέρα δρομολόγησης της παράδοσης θα λάβετε sms, όπου θα μπορείτε μέσω ενός link να παρακολουθήσετε όλη την πορεία της αποστολής σας.
3. Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου. Τι πρέπει να κάνω?
Σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους :
α) Μέσω τηλεφώνου στο 210-5711475 (Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00 & Σάββατο 09:00-15:00).
β) Μέσω email στο info@adamakos.gr.
4. Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατα την παράδοση της παραγγελίας?
Αν η παραγγελία σας φτάσει στον προορισμό της και απουσιάζετε, ηεταιρία ταχυμεταφορών θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, ώστε να σας παραδώσει την παραγγελία σας.
Σε ανεπιτυχή παράδοση η εταιρία ταχυμεταφορών ενημερώνει την Navy & Green και τότε σας αποστέλλεται ενημερωτικό e-mail για την παραγγελία σας. Αν και σε αυτή τη περίπτωση δεν πραγματοποιηθεί η παράδοση της παραγγελίας σας τότε επιστρέφεται πίσω στην εταιρεία.
-
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΛΛΑΓΕΣ
1. Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών?
Παραλαβή & Ελαττωματικά προϊόντα
Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, οφείλετε να ελέγξετε ότι τα προϊόντα αντιστοιχούν στην παραγγελία σας και να επισημάνετε, σε αντίθετη περίπτωση, στο δελτίο παράδοσης και υπό μορφή χειρόγραφων παρατηρήσεων μετά υπογραφής, οποιαδήποτε ανωμαλία σχετική με τυχόν ελαττώματα,την ποσότητα καθώς και με το μέγεθος των προϊόντων.
Οφείλετε επίσης να μας ενημερώσετε μέσω τηλεφώνου (210-5711475) ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος (orders@navygreen.gr) για αυτές τις παρατηρήσεις αυθημερόν ή το αργότερο εντός της επόμενης, από την παραλαβή της παραγγελίας, εργάσιμης ημέρας. Οποιαδήποτε αίτηση διατυπωθεί εκτός αυτής της προθεσμίας δε θα μπορεί να γίνει δεκτή και απαλλάσσει την Navy & Green από κάθε ευθύνη προς τον Πελάτη, με αποτέλεσμα να λογίζεται ότι αποδέχεσθε τα προϊόντα ως έχουν κατά την παράδοσή τους και να μην μπορεί να γίνει δεκτή οποιαδήποτε αλλαγή τους.
Αν τηρηθούν τα ανωτέρω και εφόσον τα προϊόντα είναι ελαττωματικά, θα πρέπει να τα αποστείλετε μέσω SPEEDEX εντός το αργότερο 5 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης στην εξής διεύθυνση : ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ ΑΕ,ΛΕΩΦ.ΚΩΝ/ΠΟΛΕΩΣ 54,ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ,ΤΚ 121 33, τηλ. 210-57.11.475, ΥΠΟΨΙΝ ESHOP. Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
Η επιστροφή των ελαττωματικών προϊόντων δεν θα γίνει δεκτή παρά μόνον για προϊόντα που έχει διαπιστωθεί ότι είναι όντως ελαττωματικά και βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με την αρχική τους συσκευασία και τις αρχικές σημάνσεις επί των προϊόντων. Σας ενημερώνουμε ότι ελαττωματικά θεωρούνται μόνο τα προϊόντα που είναι ακατάλληλα να φορεθούν και σε καμία περίπτωση τα προϊόντα που αποκλίνουν από τις αναρτημένες στον ιστότοπό μας φωτογραφίες λόγω αναμενόμενων διαφοροποιήσεων κατά την λήψη και ανάρτηση των φωτογραφιών. Σε περίπτωση που κατόπιν της παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας και εφόσον διαπιστωθεί η ελαττωματικότητά τους και από εμάς, θα επικοινωνήσουμε εντός 15 ημερών με εσάς ώστε να μας δηλώσετε ενυπόγραφα (με email ή fax) αν επιθυμείτε είτε εφόσον έχετε ήδη καταβάλει το τίμημα, την επιστροφή του τιμήματος και τον τρόπο επιστροφής του, είτε την αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων με ίδια προϊόντα, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα, ή με ίσης αξίας προϊόντα.
Αλλαγές προϊόντων
Για τις αποστολές η επιστροφή γίνεται μέσω της SPEEDEX με χρέωση της εταιρείας μας για την πρώτη αλλαγή μεγέθους (size).
Υποχρεούστε να αποστείλετε το προϊόν στην άρτια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος και να συμπεριλαμβάνετε επίσης και απόδειξη λιανικής πώλησης.
Στη συνέχεια καλείστε να υποβάλλετε μια νέα παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας (e-shop) επιλέγοντας το είδος με το οποίο θέλετε να πραγματοποιηθεί η αλλαγή σας, σημειώνοντας στα σχόλια της παραγγελίας ότι πρόκειται για αλλαγή.
Κατόπιν υποβολής της νέας παραγγελίας, στέλνετε το είδος που έχετε παραλάβει και επιθυμείτε να αλλάξετε, το οποίο θα πρέπει να συνοδεύεται με την φόρμα επιστροφής προϊόντων, η οποία υπάρχει μέσα στο δέμα, συμπληρωμένη με τον αριθμό της νέας παραγγελίας σας (με δική μας χρέωση για τη 1η αλλαγή) μέσω της εταιρείας Speedex, στη διεύθυνση : ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ Α.Ε., Kωνσταντινουπόλεως 54, 121 33 Περιστέρι (υ/ο e- shop). Μόλις παραλάβουμε το είδος που θα επιστρέψετε, θα εκτελέσουμε τη νέα σας παραγγελία, χωρίς έξοδα αποστολής. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει αποπληρώνεται στον διανομέα κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Έπειτα αφού παραλάβουμε το είδος σας θα πραγματοποιηθεί η νέα παραγγελία σας εντός των επόμενων εργάσιμων ημερών.
Επιστροφή χρημάτων
Στην περίπτωση που απαιτείται η επιστροφή των χρημάτων σας, παρακαλείστε όπως στείλετε το είδος που έχετε παραλάβει (με δική μας χρέωση) μέσω της εταιρείας Speedex στη διεύθυνση ΑΦΟΙ ΑΔΑΜΑΚΟΥ Α.Ε., Kωνσταντινουπόλεως 54, 121 33 Περιστέρι (υ/ο e-shop). Μόλις παραλάβουμε το είδος που θα επιστρέψετε, το οποίο θα πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα αποδεικτικά, στην συνέχεια θα σας επιστρέψουμε το ποσό στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε στη φόρμα επιστροφής προϊόντων, εντός 10 ημερών από την ημέρα παραλαβής.
2. Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή?
Τα έξοδα αποστολής σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και στην πρώτη αλλαγή μεγέθους (size) επιβαρύνουν την εταιρεία μας.
3. Μπορώ να κάνω αλλαγή προϊόντος σε κατάστημα Navy & Green?
Μπορείτε να κάνετε αλλαγή του προϊόντος σε ένα από τα παρακάτω καταστήματα της Navy & Green. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να βρίσκεται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, να φέρει τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και να επιδείξετε μαζί την απόδειξη λιανικής πώλησης.
ΛΙΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ:
- NAVY & GREEN ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ, Λεωφόρος Κωνσταντινουπόλεως 54,Περιστέρι,121 33
- NAVY & GREEN ΠΕΙΡΑΙΑΣ, Λεωφόρος Ηρώων Πολυτεχνείου 36 & Δραγάτση 8,Πειραιάς,185 47
- NAVY & GREEN METRO MALL, Λεωφόρος Βουλιαγμένης 276, Άγιος Δημήτριος,173 43
- NAVY & GREEN THE MALL ATHENS, Ανδρέα Παπανδρέου 35,Μαρούσι,151 22
- NAVY & GREEN IONIA CENTER, Λεωφόρος Ηρακλείου 269,Νέα Ιωνία,142 31
- NAVY & GREEN ΓΛΥΦΑΔΑ, Αγγέλου Μεταξά 14, Γλυφάδα, 166 75
- NAVY & GREEN RIVER WEST, Λεωφ. Κηφισού 96-98, Αθήνα 122 41
- NAVY & GREEN MEDITERRANEAN COSMOS,11ο χλμ. Θεσ/νίκης – Μουδανιών,Θεσσαλονίκη,570 01
- NAVY & GREEN ΠΑΤΡΑ,Ερμού 48,Πάτρα,262 21
- NAVY & GREEN ΚΟΡΙΝΘΟΣ, Εθνικής Αντιστάσεως 15,Κόρινθος,201 00